BIER NET .NL De grootste biersite van Nederland

4 Euro retour op een Beertender fust

Beertender zomerdeal

01 augustus 2013 om 10:06
Detailhandel | Acties

BeerTender komt met een aantrekkelijke zomerkorting. Je krijgt nu €4,- terug bij een aankoop van een BeerTender fust. Je kan meerdere malen meedoen met deze Beertender actie.

Je hoort eigenlijk nog maar weinig van de thuistaps. Een jaar geleden stopte Bavaria en Grolsch met de Perfect Draft. Maar voor de Beertender bezitters heeft Heineken een mooie actie. Op alle fusten van 4 liter (Heineken, Amstel en Brand) krijg je €4,- retour.

32 euro korting

Koop een BeerTender fust vóór 21 september 2013, fotografeer of scan de kassabon en voeg op de actiepagina van Beertender je gegevens in en upload je kassabon. De 4 euro wordt daarna op je bankrekening gestort.

Je kan meerdere malen meedoen met meerdere fusten per bon en/of met meerdere bonnen. Je kunt zo vaak als je wilt meedoen gedurende de actieperiode (21 juli tot en met 21 september), met een maximum van 8 fusten per bankrekening. Dat is dus maximaal 32 euro korting!

Beertender fusten in de aanbieding

De Heineken Beertender fusten zijn geregeld in de aanbieding, Amstel en Brand minder. Slim inkopen kan je dus nog wat extra geld besparen. De actie 4 euro retour is niet geldig wanneer je een fust bier in de aanbieding koopt.

Heineken Beertender fust

Prijs: ± € 9,84

Heineken Beertender
fusten in de aanbieding

 

amstel fust

Amstel Beertender fust

Prijs: ± € 9,79

Amstel Beertender
fusten in de aanbieding

 

brand fust

Brand Beertender fust

Prijs: ± € 10,08

Brand Beertender
fusten in de aanbieding

12 reacties

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

rene (gast) op 20-09-2013 om 12:41:48

heb 8 vaatjes gekocht en heb maar 8 euro terug gezien hoe zit dat zou toch 32 moeten ontvangen

admin op 19-09-2013 om 13:54:59

Voor iedereen die bonnen heeft ingestuurd of gaat insturen: Biernet.nl heeft niks te maken met deze actie, je dient dus bij Heineken te zijn met vragen of opmerkingen.

Robert Br (gast) op 19-09-2013 om 11:21:37

Geldt de actie ook als je de vaatjes Heineken bij de Makro koopt?
Ik heb al een week of 2 geleden 3 bonnen "opgestuurd" maar nog niets ontvangen.

A.van Maastricht (gast) op 19-09-2013 om 11:04:27

Ik heb even een vraag: Gisteren heb ik een berichtje gestuurd i.v.m. de aktie, maar ik weet niet zeker of de scan van mijn aankoopbonnen is meegestuurd. Mijn contactnr is 420402. Graag een reaktie. Gr. A.v.M.

Freddie H. (gast) op 01-09-2013 om 23:52:01

Bij Bas vd Heijden betaal je 9,59 per vaatje en ik heb de korting gewoon ontvangen binnen een week :-) Daarnaast kan je met de fustcodes nog steeds leuke prijzen winnen van zonnebril, usb speaker tot koelkast :-)

jos kusters (gast) op 31-08-2013 om 12:16:28

voor de 9 eurocent wat je bij de Jumbo minder dan de off. prijs betaald, er wordt in de winkel niet over korting gesproken. geen recht op de € 4,- teruggave, Verklaar dat eens s.v.p. hoe zit dat nou ????
jos kusters Puth. E-mail jos.kusters@hetnet.nl 31 aug.

Anja (gast) op 26-08-2013 om 18:08:43

In de actievoorwaarden; 8 fustjes per bankrekening. Als je 2 bankrekeningen hebt worden er nieuwe voorwaarden aan toegevoegd: 8 fustjes per huishouden.

Willem (gast) op 19-08-2013 om 13:33:40

De 4 euro terug actie geldt ook voor een kratje. Maar inderdaad! Als je bij de supermarkt ook korting hebt gekregen, dan krijg je van Brand (Heineken) niets terug. Dan de kratjes maar terug naar de winkel. Daar hebben ze wel betere aanbiedingen.

chica op 15-08-2013 om 13:50:36

Bij welke prijs krijg je dan die 4 euro korting?

Fredie H. (gast) op 14-08-2013 om 16:35:20

ure misleiding hou toch op. Is toch superaktie, slechts 5,50 voor een vaatje ! Nou ik ga ervoor :-))

Carlo (gast) op 08-08-2013 om 11:45:00

Zeker een mooie actie maar schijn bedriegt. Indien je een fust koopt waar al korting vanaf is ivm supermarktactie ( bonus, weekaanbieding) dan vervalt heel je recht op de genoemde 4 euro. Ze verwijzen naar de voorwaarden dat het niet in combinatie mag met een andere actie en daar verstaan ze dus niet alleen de Heineken acties onder maar dus ook een aanbieding van een supermarkt. Mijns inziens pure misleiding!!!

Freddie H. (gast) op 02-08-2013 om 14:30:07

Eindelijk weer een nieuwtje voor en over de Beertender, sinds 2004 nog steeds het summum voor de Heineken pilsdrinkers met een veel zachtere en vollere smaak dan bv het Tapje. Nog even nagevraaagd, de 4 euro krijg je alleen retour op de normale prijs en niet nog eens icm bv 25%korting bij de AH, maar dan nog 5,50 voor 4 liter superheerlijk tapbier :-))))

Reclame van Heineken

Walking Fridge
Een mooi filmpje over een lopende koelkast, gevuld met bier.

Meer reclames van Heineken