Grolsch biert 400 jaar karakter
Het verhaal van Grolsch begon vier eeuwen geleden, toen Willem Neerfeldt een pand in Grol (Groenlo) kocht voor de start van een brouwerij. Een brouwerij die is uitgegroeid tot een van de oudste en grootste bierbrouwerijen van Nederland. Met een merk dat niet meer uit het Nederlandse straatbeeld weg te denken is.
Om stil te staan bij dit jubileum, wordt de campagne ‘Grolsch viert 400 jaar karakter’ gelanceerd. Vakmanschap en karakter, twee pijlers die al sinds de oprichting in 1615 tot het DNA van Grolsch behoren, staan centraal tijdens de campagne
Reis door de tijd
Om 400 jaar vakmanschap en karakter te vieren, maakt Grolsch komend jaar een reis door de tijd met in de hoofdrol de karakters die het bedrijf groot hebben gemaakt. Naast diverse evenementen introduceert Grolsch vanaf april speciale producten en verpakkingen waarmee Nederlanders worden meegenomen in de rijke historie van de brouwerij. Grolsch lanceert bovendien een nieuwe commercial.
Aftellen geblazen!
Vanaf deze week telt Grolsch af naar de officiële verjaardag op 11 mei 2015. Omdat de brouwer de spanning naar dat moment graag met heel Nederland deelt, zal het aftellen op bijzondere wijze zichtbaar zijn op de gevel van de brouwerij in Enschede en via de website van Grolsch. Op deze speciale dag zal om exact 16.15 uur de teller op nul staan, refererend naar de datum en het jaartal waarin Grolsch geboren is.