Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Palm Hop Select omarmt social influencers via The Perfect Getaway

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Palm Hop Select omarmt social influencers via The Perfect Getaway

24 juni 2015 om 15:10

Met de campagne “The Perfect Getaway” wil Palm zijn doelgroep graag duidelijk maken dat hoe druk en succesvol je ook bent, het goed is om bewust van het leven te genieten.

Palm Hop Select omarmt social influencers via The Perfect Getaway
Palm bier logo
Palm Hop Select

The Perfect Getaway 

The Perfect Getaway staat voor die bijzondere plek en het moment in de tijd waar je samen met je vrienden even helemaal uit de dagelijkse sleur stapt. Iedereen heeft zo’n plek, zo ook Niels Geusebroek, Miljuschka Witzenhausen, Toine van Peperstraten, Kay Nambiar en Eddy Zoey. Op verzoek van Palm Hop Select organiseren zij elk een exclusief evenement op hun eigen Perfect Getaway.

Kwalitatieve branded videoserie

Zowel de voorbereidingen als de evenementen zelf worden op camera vastgelegd en verwerkt tot een kwalitatieve branded videoserie. Vanaf juli wordt de content verspreid via de social mediakanalen van de geselecteerde BN’ers en via de kanalen van Palm. Niet alleen online, maar ook on pack en in de horeca wordt de doelgroep met de Perfect Getaway van Palm Hop Select geconfronteerd.

Lees ook

Retail actie

Via een retail actie maakt de consument kans bij deze exclusieve Perfect Getaways aanwezig te zijn. Het enige wat ze hiervoor hoeven te doen is de code onder de dop in te voeren op perfectgetaway en ook in het horeca kanaal wordt de campagne ondersteund.

Virtual reality bril Oculus Rift

Dankzij de virtual reality bril Oculus Rift wanen de consumenten in een select aantal horeca zaken door heel Nederland zich van het ene op het andere moment in een totaal andere omgeving. De omgevingen zijn speciaal gecreëerd voor Palm Hop Select. Bovendien maken de cafébezoekers na aankoop van een Palm Hop Select kans op een eigen branded Google Cardboard om ook thuis de wereld van virtual reality te ervaren.

Via deze campagne wil Palm meer bekendheid geven aan het product Palm Hop Select en haar merkwaarden levensgenieten, social bonding en toegankelijkheid. Het concept is ontwikkeld door Dentsu Aegis label Content Partnerships samen met Towel Media, en tot uitvoering gebracht samen met mediabureau Vizeum en iProspect.

Cookie instellingen