Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Horecaondernemers worden bedankt met eigen Thankswagen

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Horecaondernemers worden bedankt met eigen 'Thankswagen'

21 december 2023 om 15:42

Heineken reed maandag en dinsdag het hele land door om horecaondernemers te verrassen en te bedanken met een gepersonaliseerde ‘Thankswagen’.

Heineken Thankswagen bij Schoenmaker
Heineken logo
Heineken logo

Heineken 'Thankswagen'

Heineken reed maandag en dinsdag het hele land door om horecaondernemers te verrassen met een opvallend eerbetoon. Speciaal voor deze gelegenheid is een tankwagen met 1.000 liter bier omgedoopt tot ‘Thankswagen’. De gepersonaliseerde prijs op wielen stopte voor de deur van vijf horecaondernemers die gebruik maken van de online bestelplatformen van Heineken Horeca voor hun drankbestellingen. Via de platformen biedt de brouwerij nog meer gemak en persoonlijke aandacht aan haar klanten. Met de sympathieke actie wil Heineken de horecapartners bedanken voor hun vertrouwen, de samenwerking en hun transitie naar online.

Door heel Nederland

Tankbier vullen Van Friesland tot Gelderland: de winnaars van de Heineken Thankswagen kwamen uit alle windrichtingen van ons land. De vijf winnaars uit de plaatsen Heerenveen, Enkhuizen, Katwijk, Luttenberg en Lienden, werden op maandag 18 december en dinsdag 19 december verrast door een tankwagen met hun eigen naam erop. De horecaondernemers wonnen allemaal de inhoud van maar liefst 1.000 liter bier. De activatie is een initiatief van de horecatak van de bierbrouwer.

Lees ook

Digitale transitie

Via de online platformen van Heineken Horeca kunnen ondernemers nog makkelijker en sneller hun bier bestellen. “Online kunnen ondernemers nu dag en nacht terecht voor hun bestellingen. Sinds de lancering van de platformen in 2021 bestellen steeds meer horecapartners van ons hun bier online. Op dit moment geldt dit al voor 93 procent van de bestellingen”, vertelt Pieter Vissers, Horeca Directeur bij Heineken.

Vissers licht toe: “Onze horecatak heeft vier pijlers: kwaliteit, vakmanschap, helderheid en gemak. Onze online platformen zijn hier het product van. Hiermee kunnen we bij Heineken nog meer gemak bieden en houden onze accountmanagers meer tijd over om onze horecapartners persoonlijke aandacht te geven en ze van goed bedrijfsadvies te voorzien. Zo denken we graag met onze klanten mee. We streven naar een toekomst waarbij 97 procent van de bestellingen online plaatsvinden.”

Verandering stimuleren

Ondernemers voor Heineken Thankswagen Met de sympathieke actie wil Heineken de ondernemers bedanken voor hun vertrouwen. “We snappen dat veranderingen soms best spannend kunnen zijn. Daarom hebben we afgelopen tijd uitgebreid de tijd genomen om ondernemers te ondersteunen bij deze veranderingen. We zien dat de platformen van Heineken Horeca hierdoor goed ontvangen zijn. De Thankswagen is een mooie manier om ondernemers in het zonnetje te zetten en ze persoonlijk te bedanken voor hun fijne samenwerking in deze transitie”, aldus Vissers.

Verraste ondernemers

De ondernemers waren blij verrast. Zo liet Erik Houtenbos van Café In den Blauwen Bock uit Katwijk weten: “Het gebeurt niet elke dag dat er een tankwagen met je eigen naam op de stoep staat! We bestellen al jaren bij Heineken, en sinds enige tijd doen we dit online. Dat vinden we erg prettig zo, het verloopt soepel allemaal. Heel bijzonder dat we nu op deze manier worden bedankt voor onze loyaliteit.”

Cookie instellingen