Geen account? Registreren
Login probleem? Reset je wachtwoord
Delen
Volgen
Facebook
Twitter
Instagram
Nieuwsbrief
Bierbrouwer Bavaria uit Lieshout heeft de omzet in 2016 zien stijgen met 14,8 procent van 531 miljoen euro naar 610 miljoen euro.
De nettowinst steeg met 2,7 miljoen euro naar 32,9 miljoen euro.
Bavaria produceerde in 2016 ruim zeven miljoen hectoliter bier in zes brouwerijen en is nu in meer dan honderddertig landen aanwezig.
Bavaria nam in 2016 de Belgische brouwer Palm over en investeerde in Brouwerij de Molen uit Bodegraven. Verder werd een samenwerking opgezet met Molson Coors UK en werd in de Verenigde Staten de importeur Latis Imports overgenomen.
Bavaria voert nu 26 merken en heeft veertienhonderd werknemers. Het bedrijf heeft als doelstelling de netto-omzet tegen 2020 te laten groeien naar 1 miljard euro.
Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.
Zie meer reacties
Zie minder reacties
Merken
Swinckels
Brouwerij
Brouwerij De Leckere
Producten
Schott Zwiesel Bavaria Weizenglazen
Brouwerij Kees
Bavaria bierglas
Two Chefs Brewing
Hertog Jan Brouwerij
Heineken