Grolsch de Klok is verkrijgbaar in halve liter blikken nu ook in 30cl. flesjes.
Grolsch brengt deze week De Klok Bier voor het eerst in krat op de markt. De Klok Bier in krat is exclusief verkrijgbaar bij C1000-supermarkten. Deze introductie is het gevolg van een uniek samenwerkingsproject tussen Grolsch en C1000. De Klok Bier in krat markeert bovendien de herpositionering van dit bier: De Klok Bier als zelfstandig biermerk in de Nederlandse markt.
Lees ook
Edwin Blom, Directeur Verkoop bij Grolsch: " De Klok Bier is een no-nonsense bier tegen een scherpe prijs. Het is een bier dat perfect past bij de doelgroep van C1000. In C1000 hebben we dan ook een enthousiaste en goede samenwerkingspartner gevonden om De Klok Bier in krat op de markt te brengen. "
John Valster, Directeur Buying & Merchandising van C1000: " Wij zijn er trots op dat we samen met Grolsch deze bierpropositie in de markt te kunnen zetten. En dat we De Klok bier in krat exclusief bij C1000 kunnen verkopen. Het wordt gepositioneerd tussen ons C1000 huismerk en de bestaande A-merken en is daarmee een goede aanvulling op ons assortiment. Daarnaast past het binnen onze strategie waarin we mooie producten van A-merken exclusief aan ons willen verbinden. Goede voorbeelden hiervan zijn Bertolli pasta, Honig rijst en Becel frituurolie. "
Gewoon goed bier voor een goede prijs Met de slogan 'Gewoon goed bier' wordt De Klok Bier sinds begin deze maand als zelfstandig biermerk in de markt gezet. De Klok Bier is blond van kleur en fris van smaak; niet te zoet, niet te bitter, met 4,8 % alcohol. De naam De Klok Bier is een eerbetoon aan Brouwerij De Klok, zoals de Grolsche Bierbrouwerij heette van 1809 tot 1954.