Eigenaren Marcel van Zwam en Emiel Linssen van "Feest en eetcafé Lalalaa" (zie ook www.lalalaa.nl, vreselijke site) ontvingen een check van 1000 Euro om op vakantie te gaan. Bestemming, erg toepasselijk: het Icehotel in Lapland.
Heineken Extra Cold is volgens de Heineken sinds de introductie in mei 2006 een groot succes. Heineken wil volgend jaar uitbreiden naar ruim 1500 verkooppunten van hun extra koude bier. Het bier wordt getapt uit een bevroren tapzuil en geserveerd in een bevroren glas waardoor het bier rond het vriespunt blijft.
Ruim 40 procent van de Nederlanders geeft de voorkeur aan kouder tapbier, volgens onderzoek van Interview/NSS. Ook bleek dat 85 procent het prettig vindt om te kunnen kiezen uit verschillende biertemperaturen.
Op basis van de ervaringen met andere horecazaken blijkt tevens dat ondernemers 5 tot 10 procent meer tapbier verkopen door Heineken Extra Cold aan te bieden naast regulier Heineken tappils.