Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Amstel komt met innovatieve en compacte thuistapverpakking

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Amstel komt met nieuwe thuistapverpakking

31 maart 2011 om 18:53

Amstel introduceert vanaf 15 april in alle supermarkten, slijterijen, grossiers en drankenhandels Amstel Tapje, een innovatieve alles-in-een thuistap in een eenmalige PET-verpakking, waarbij geen tapsysteem nodig is.

Amstel Tapje
Amstel logo
Amstel logo

amstel tapje Het handzame en compacte Tapje past in de koelkast en is makkelijk overal mee naar toe te nemen. Ideaal om samen te genieten van een versgetapt biertje thuis, op een feestje of tijdens de barbecue. Het gaat om een wereldwijde introductie met de start in Nederland. Amstel Tapje is een vierliter tapje waaruit zestien versgetapte pilsjes (25 cl) komen. De consumentenadviesprijs is 9,49 euro (kijk hier voor aanbiedingen van het Amstel Tapje).

Lees ook

Uit uitgebreid marktonderzoek is gebleken dat consumenten zeer hechten aan de sensatie van een zelfgetapt biertje. “Het voordeel van Amstel Tapje is dat bierliefhebbers geen tapinstallatie meer nodig hebben, maar rechtstreeks uit het vaatje kunnen tappen”, vertelt Maud Meijboom, Marketing Manager Amstel. “Dankzij de handzame, mobiele verpakking kunnen consumenten nu overal en altijd genieten van een versgetapt biertje. Als eerste bierbrouwer bieden wij consumenten de sensatie en het plezier van zelf bier tappen, voor een prijs onder de tien euro. Het is lekker, gemakkelijk én goed geprijsd. Typisch Amstel dus!”

Amstel Tapje kan in tien uur worden gekoeld in de koelkast. De apart verkrijgbare ‘Bierkoeler’ – een koelelement verkort deze tijd tot binnen het uur. De ‘Bierkoeler’ is binnenkort voor 4,99 euro verkrijgbaar op www.amstel.nl .Na koeling is Amstel Tapje direct klaar voor gebruik. Het enige dat de consument hoeft te doen is een bij het Tapje geleverde tuitje in de daarvoor aangebrachte aansluiting te bevestigen. De eenvoudige gebruiksaanwijzing bevindt zich op het etiket.

Tapje wordt gelanceerd tijdens de Amstel Gold Race in het weekend van 16 en 17 april. Daarnaast wordt Amstel Tapje vanaf 25 april ondersteund door een televisiecommercial met de overkoepelende campagne slogan ‘Amstel Tapje Thuis’. Verder verschijnen er ook advertenties in vakmedia en komt er een promotie-introductie bij diverse supermarkten en sportkantines.

Amstel Tapje bewaar je op een koele plek en is na opening 30 dagen houdbaar. Op de verpakking wordt geen statiegeld geheven.

Cookie instellingen