Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Bavaria lanceert '0.0% of de L*L' campagne | Alcoholvrij

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Bavaria lanceert '0.0% of de L*L' campagne

22 september 2021 om 12:58

Bavaria lanceert een nieuwe campagne waarin zij laten zien dat het erg lastig is om de vernieuwde Bavaria 0.0% moeilijk te onderscheiden is van echt pils. 

Tegenprestatie 0.0% of de lul campagne bavaria
Bieren van Swinkels Family Brewers
Bavaria header

0.0 of de lul

Bavaria introduceert een YouTube campagne genaamd ‘0.0% of de L*L’, in samenwerking met acteurs Daan Boom, Jasper Demollin en Tobias Camman, onder andere bekend van Streetlab. Volgens de bierbrouwer schuimt, ruikt én smaakt de nieuwe Bavaria 0.0% verraderlijk veel als pils en die proef nemen de vrienden op de som.

In de YouTube serie proberen de mannen, onder leiding van Bavaria-gezicht Huub Smit, te achterhalen of ze de nieuwe 0.0% kunnen onderscheiden van pils. Tegenover elke gemaakte fout staat een tegenprestatie. Bekijk hieronder de eerste video van de YouTube-miniserie, waarin Tobias de mist in gaat en een ongemakkelijke tegenprestatie moet aangaan.

Wedden dat dit ‘m is?

Jasper moet raden of het alcoholvrij bavaria of normaal pils is Bavaria is zeker van haar zaak en daagt de drie jongens uit om de uitdaging aan te gaan – geheel passend in het straatje van de acteurs. Met drie afleveringen genaamd als: ‘Wauw, da’s blauw’, ‘De Menselijke Vetbol’ en ‘Met een fluitje voor je fluitje’ biedt de serie Bavariaanse content.

Bavaria daagt met deze campagne de consument uit om zelf de nieuwe Bavaria 0.0% ook te proeven. Het alcoholvrije bier is beschikbaar in de supermarkt en in horeca. Aanvullend op de online campagne, wordt het bier ook regelmatig via sampling acties uitgedeeld aan consumenten.

Lees ook

Goud in handen

De campagne onderstreept nogmaals dat de nieuwe Bavaria 0.0% nauwelijks te onderscheiden is van pils. Meesterbrouwer Emiel Hendrikx: “We hebben net zo lang tijd en energie geïnvesteerd totdat we volmondig konden zeggen dat dit het beste 0.0% bier is dat we ooit hebben gebrouwen. En gelukkig wordt het door de consument ook goed ontvangen: het bier is gekozen tot product van het jaar in de categorie alcoholvrij. Daar ben ik trots op, want na vijf jaar onderzoek en een investering in een nieuwe 0.0% brouwinstallatie, is de vernieuwde Bavaria 0.0% een nieuwe standaard in het alcoholvrije segment. De nieuwe installatie geeft het alcoholvrije bier een verfrissende smaak, aangenaam hoppige geur en een schuimkraag die écht pilswaardig is.”

Afgelopen maandag startte de online campagne op YouTube, ontwikkeld met creatief bureau Fama Volat en productiemaatschappij SODA Amsterdam.

Tegenprestatie na fout raden pils of alcoholvrij van Bavaria