Bunniks Blond

Bunnik's Blond bier voor het goede doel

Bunnik’s Blond Bier wordt verkocht als sponsoractie van Bunnik’s Ride dat een sportieve fietstocht organiseert op zondag 25 juni. Doel van deze fietstocht is geld inzamelen voor het Prinses Maxima Centrum in Utrecht. 

16 maart 2017 om 10:40

De volledige netto opbrengst van de verkoop van Bunnik’s Blond zal gaan naar dit centrum voor kinderoncologie.

Speciaalbier voor het goede doel

Terry Westacott, eigenaar van &WINE wilde graag een bijdrage leveren voor Bunnik’s Ride en bedacht dat hij een speciaal bier kon importeren en verkopen voor het goede doel. Ook kreeg hij voor elkaar dat de fles werd voorzien van een passend etiket van Bunnik’s Ride.

Bunnik's blond bier

Brouwerij van SteenbergeHet bier is met de grootst mogelijke zorg gebrouwen door brouwerij Van Steenberge uit Ertvelde in België. Deze brouwerij is gespecialiseerd in het brouwen van speciaalbieren van hoge gisting met nagisting.

Volgens Terry is het een erg lekker biertje dat je ook nog eens heel goed kunt bewaren. Het bier is gebotteld in een mooie fles van 0,75 liter. “Eigenlijk wordt dit bier alleen maar lekkerder,” volgens Terry, “bovendien is het een leuk en origineel cadeau.”

Bunnik’s Ride

De organisatoren van Bunnik’s Ride zijn erg blij met het initiatief van &WINE. “Door de verkoop van dit bier kunnen we op 25 juni, na afloop van de fietstocht, nog meer geld overhandigen aan het Prinses Maxima Centrum,” aldus Chris de Graaf van C-VIS.

Foto: Geerke Vermeulen fotografie // Terry Westacott (&WINE), Frans Berrens (Fietsboetiek Bunnik), Chris de Graaf (C-VIS) en Gerrit van Heusden (MIJLPAALTJE.NL)

Het gaat erg goed met de inschrijvingen. “We zijn de 100 deelnemers al gepasseerd en er is nu bijna 4.000 euro in kas,” aldus Gerrit van Heusden, eigenaar van mijlpaaltje.nl, dat op 25 juni zorgt voor een blijvende herinnering voor alle deelnemers. “Heel mooi om te zien dat het evenement gaat leven in Bunnik en dat we al zoveel donaties van deelnemers en sponsorbijdragen van het Bunniks bedrijfsleven hebben ontvangen.”

Ook Fietsboetiek Bunnik en Albert Heijn zijn aangehaakt en leveren een bijdrage om er een sportief, maar zeker ook een heel gezellig evenement van te maken.

Prinses Maxima Centrum

Prinses Maxima Centrum voor KinderoncologieDe bouw van het Prinses Maxima Centrum verloopt zeer voorspoedig. Eind dit jaar gaat het centrum van start en begin volgend jaar wordt het officieel geopend. Jaarlijks worden zo’n 550 kinderen beneden de 18 jaar geconfronteerd met kanker. Op dit moment geneest ongeveer 75%.

Het Prinses Maxima Centrum wil dit percentage echter veel hoger zien te brengen, minimaal op 90%. Hiervoor is meer specialistisch onderzoek nodig naar behandelingsmethodieken en medicijnen. Daarvoor is elke financiële bijdrage meer dan welkom. Inschrijven voor de fietstocht of een bijdrage leveren kan via www.bunniksride.nl. Meer informatie via info@bunniksride.nl of telefonisch via 0683 655 609.

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Reclame van Heineken

Onze Jongens
Heineken commercial met een ode aan onze jongens. Niet de spelers van het Nederlands Elftal, maar de Oranje fans in Nederland.

Meer reclames van Heineken

Laatste reacties