Walk the line

Grolsch heeft een iPhone applicatie ontwikkeld waarmee je met je iPhone kunt testen of je dronken bent.

Uitgebracht in:2009
Soort reclame:Commercial
Reclame van:Grolsch Premium Pilsener
Toegevoegd op:27-09-2012

Meer reclames van Grolsch Premium Pilsener

Grolsch walk the line

De iPhone applicatie heeft Walk the Line en is in eerste instantie speciaal bedoel voor festivalgangers om te testen of je nog wel door zou moeten drinken. De applicatie werkt als volgt: Je moet proberen om in een rechte lijn te lopen. De mate waarin je afwijkt van de rechte lijn, bepaalt de mate waarin je gedronken hebt. Het programma gebruikt de iPhone versnellingsmeter om vast te stellen of de persoon die hem in de hand heeft in staat is om in een rechte lijn te lopen. De applicatie is vanaf medio augustus te downloaden in de apple store.

Wel vreemd trouwens dat Grolsch beweert dit speciaal voor festivals te ontwikkelen. Telefoons raak je daar namelijk nogal snel kwijt... 

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Laatste reacties