BeerTender fusten gaan verdwijnen

Biertender fusten gaan verdwijnen

16 december 2016 om 09:16
Bierproducten

BeerTender fusten worden binnenkort niet meer aangevuld in de winkel.

De vraag naar BeerTender fusten is dusdanig afgenomen dat er voor is gekozen om ze niet meer uit te leveren.

Beertender met Heineken pils​Krups is sinds oktober 2012 gestopt met het produceren van de BeerTender. Sinds die tijd is de vraag naar de BeerTender fusten zo sterk afgenomen dat ervoor is gekozen om de fusten niet meer uit te leveren. De Beertender fusten zijn verkrijgbaar zolang de winkelvoorraad strekt.

THE SUB

Er wordt wel een alternatief geboden voor een thuistap. BeerTender gebruikers krijgen nu €75,- korting op de nieuwe thuistap van Heineken: THE SUB.

Geregistreerde BeerTender gebruikers krijgen een persoonlijke kortingscode toegestuurd, waardoor ze THE SUB al vanaf €74,- in huis kunnen hebben. Bezoek de website over THE SUB voor meer informatie.

THE SUB Kerstactie

Heb je geen persoonlijke kortingscode ontvangen, maar wil je toch zo'n thuistap? Maak gebruik van THE SUB kerstactie en krijg ook €75,- korting op deze thuistap inclusief acht Torps.

Heineken THE SUB kerstactie inclusief 4 Heineken Torps en 4 Affligem Torps vanaf  €129,-

9 reacties

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

F. Heineken (gast) op 20-02-2017 om 23:12:46

Hoi Simon waar haal je de slangetjes (tubes) vandaan ? Uit Frankrijk ?. Overigens smaakt Heineken mi uit de 4 liter vaatjes zachter dan de 5 liter tapvaatjes.

G. van Woord (gast) op 20-02-2017 om 20:01:53

Volgens mij kun je die vaatjes gewoon nog op ww.HOPT.nl bestellen. Zijn alleen ietsje duurder. Je kunt ze wel nog in de supermarkt inleveren toch?

Simon Elzinga (gast) op 19-02-2017 om 15:37:01

Hallo Beertender gebruikers, Houd die beertender maar, ik heb er ook 1 en zelfs de subs hen ik 2 keer.I?n de beertender kun je niet alleen beertender fusten gebruiken maar zelfs de 5 liter vaatjes,die passen ook in de beertender, alleen wat minder opties op het display, dat is alles,ik gebruik zelf ook de 5-liter vaatjes in mijn eigen beertender en dat gaat perfect.

F. Heineken (gast) op 18-02-2017 om 00:04:03

Lichte correctie, je krijgt 75 euro korting en naast Amstel en Heineken ook Brand op dit moment nog verkrijgbaar. 10 Euro voor 4 liter zalig zacht tapbier is echt niet duur, en is dat is nog steeds dezelfde prijs 13 jaar na zijn introductie ! Maarre ik zie het de Sub echt geen 13 jaar uithouden. Misschien dat gekoelde verkoop bij supermarkten en slijters voor 4,95 van de 2 liter torpedo's van Heineken en Wieckse Witte en daarnaast ook Amstel en Brand de redding kan zijn. Alleen via internet waarbij er in het weekend niet geleverd wordt werkt natuurlijk nooit...

silleman (gast) op 17-02-2017 om 19:25:05

het blijft schandalig,,de amstelbock was niet aan te slepen,,alle lekkere bieren gingen eruit,,ja een nieuw product op de markt brengen voor veel geld,,ik kon 50 eur korting krijgen van die oplichters,,hoe lang blijft dit product,,voor onze biertenders was alleen nog heineken en amstel te krijgen,,maar 10 eur voor 4 liter pfffff

F. Heineken (gast) op 11-02-2017 om 22:12:19

Hoi Henk ik zou je B95 nog een paar maanden houden en er extra van genieten want de vaatje die nu in de winkels liggen hebben een houdbaarheidsdatum tm juni 2017. Het blijft een onbegrijpelijke ondoordachte stap en ook dure blunder om de Beertender niet meer te ondersteunen en te vervangen door de veel mindere Sub.

Henk (gast) op 11-02-2017 om 12:46:41

Bedankt Heiniken kan ik mijn B95 weggooien waar ik zeer tevreden over was. fijn voor het milieu.nu maar gewoon een ander merk in flesjes kopen maar geen Heineken bier of wat door Heineken gebrouwen wordt.

Isa (gast) op 17-12-2016 om 12:27:00

Jammer dat de beertender weggaat. Ergens snap ik het wel, het is meer een hebben ding op een gegeven moment. Echt veel werden de beertender fustjes niet meer verkocht.

F. Heineken (gast) op 16-12-2016 om 12:29:17

Ik heb Heineken al een mailtje gestuurd dat dat zo ongelofelijk slecht is van Heineken ! Ik heb als thuistapliefhebber zowel meerdere Beertenders als ook de Sub en behalve de vormgeving en misschien het iets mindere energieverbruik heeft de Sub alleen maar nadelen: slechts 2 liter inhoud ipv 4 liter, niet temperatuur zelf te regelen zoals de B95, kan de torp niet tusentijds wisselen en deze in de koelkast leggen !, je kan niet zien wat voor merk bier erin zit, en het tapgevoel van de tapknop is veel minder.. De smaak van de heineken op de Bettender is ook zachter dan de Sub, deze komt in de buurt van het tapvat 😕.. Hiernaast De Sub vaatjes duurder en niet in de winkel te verkrijgen. Alle Beertender eigenaren dus aub mailtje naar Heineken sturen.

Reclame van Heineken

Drink niet als je gaat rijden!
Heineken heeft in het kader van het sponsorschap van de Formule 1 een campagne gelanceerd. When you drive never drink, oftewel drink geen bier als je rijdt.

Meer reclames van Heineken