BeerTender fusten gaan verdwijnen

Biertender fusten gaan verdwijnen

16 december 2016 om 09:16
Bierproducten

BeerTender fusten worden binnenkort niet meer aangevuld in de winkel.

De vraag naar BeerTender fusten is dusdanig afgenomen dat er voor is gekozen om ze niet meer uit te leveren.

Beertender met Heineken pils​Krups is sinds oktober 2012 gestopt met het produceren van de BeerTender. Sinds die tijd is de vraag naar de BeerTender fusten zo sterk afgenomen dat ervoor is gekozen om de fusten niet meer uit te leveren. De Beertender fusten zijn verkrijgbaar zolang de winkelvoorraad strekt.

THE SUB

Er wordt wel een alternatief geboden voor een thuistap. BeerTender gebruikers krijgen nu €75,- korting op de nieuwe thuistap van Heineken: THE SUB.

Geregistreerde BeerTender gebruikers krijgen een persoonlijke kortingscode toegestuurd, waardoor ze THE SUB al vanaf €74,- in huis kunnen hebben. Bezoek de website over THE SUB voor meer informatie.

THE SUB Kerstactie

Heb je geen persoonlijke kortingscode ontvangen, maar wil je toch zo'n thuistap? Maak gebruik van THE SUB kerstactie en krijg ook €75,- korting op deze thuistap inclusief acht Torps.

Heineken THE SUB kerstactie inclusief 4 Heineken Torps en 4 Affligem Torps vanaf  €129,-

15 reacties

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

F. Heineken (gast) op 26-04-2017 om 19:23:59

Ik ben toch benieuwd wie de bizarre geldverslindende en totaal ondoordachte beslissing heeft gemaakt Beertender eruit en SUB erin. 2 liter slaat nergens op en het tapgevoel is er niet. Dan 1 voordeel behalve dat de Sub er leuk uitziet; ze zijn nu redelijk vaak met 50% korting als ze nog een beperkte houdbaarheidsdatum hebben.

Lins (gast) op 25-04-2017 om 18:33:50

Wat een slechte zaak van Heineken - eerst goed verdienen aan de Beertenders die er verkocht zijn, dan goede omzet draaien door de verkoop van de vaatjes, en dan laten ze de thuistappers in de kou staan. Heb zelf 2 Beertenders en er is al menig vaatje met bijv. verjaardagen getapt, zowel van Heineken alsook Brand en Amstel, en vooral de Amstelbock was klasse. Een zeer slechte zaak dat er geen vaatjes meer worden `afgevuld` zo zie je maar weer - de consument is weer de dupe, dure beertenders aangeschaft en nu kunnen ze naar het milieupark oftewel naar de sloop. The Sub is een apparaat van niks - inhoud van vaatje te klein - geeft niet echt een tabgevoel - en wie weet, nu aanschaffen en over een tijdje staat The Sub ook weer op de `wip`Overweeg toch om over te stappen op Perfect Draft

Bill (gast) op 27-02-2017 om 15:49:39

Ik heb Heineken en consumentenbond mail gestuurd dat ik het belachelijk vind dat wij een apparaat van 150 euro weg kunnen gooien. Wij moeten opdraaien voor de flop van Heineken [the sub] die ze ons op willen dringen door 75 euro korting te geven op een sub, wat moeten wij met een tap van 2 liter [met 6 man 1 glas bier de man] Geef ons het geld terug kunnen we een perfect draft kopen. Heineken koop ik nooit meer!!!!!

Bill (gast) op 27-02-2017 om 15:48:40

Ik heb Heineken en consumentenbond mail gestuurd dat ik het belachelijk vind dat wij een apparaat van 150 euro weg kunnen gooien. Wij moeten opdraaien voor de flop van Heineken [the sub] die ze ons op willen dringen door 75 euro korting te geven op een sub, wat moeten wij met een tap van 2 liter [met 6 man 1 glas bier de man] Geef ons het geld terug kunnen we een perfect draft kopen. Heineken koop ik nooit meer!!!!!

F. Heineken (gast) op 26-02-2017 om 22:04:54

Het is 1 voor 12. Indien ok met Biernet graag mailtjes naar thuistap@xs4all.nl als jullie de Beertender willen blijven behouden zal ik een petitie op petities.nl aanmaken. Het zal voor Heineken puur een financieele beslissing zijn geweest, hoewel de Sub introductie zowel onbegrijpelijk als geldverslindend is.... Inderdaad de 4 liter Beertender is als thuistapper na al die jaren nooit overtroffen !

Dorian (gast) op 25-02-2017 om 22:04:30

Wij hebben 3 dure Beertender destijds aangeschaft ... inmiddels een mooie privé bar er bij en omheen gebouwd voor onze eigen feestjes thuis .... om lekker zelf en ook onze vrienden en gasten een zelf een biertje te laten gaan tappen in onze hobbyruimte ..... sinds dat deze beertender op de markt is gebracht .... maken wij hier al veelvuldig gebruik van en iedereen is erg te spreken over de beertender ... Toch wel de beste thuistapper van alles wat in de loop derrita jaren is uitgebracht ... nu wil de Heineken deze vaatjes uit het assortiment gaan halen .... waardeloos ... hoe moeten wij nu onze feestjes nu dan gaan vieren ???? Alle mensen die zo''n duur apparaat twv. Destijds bijna € 300,- maar een heel ander merk bier gaan drinken?? Of gaat Heineken bierbrouwerij toch hier nog eens goed over brainstormen en gewoon deze beertender vaatjes blijven produceren. Vele mensen die gebruik maken van deze goed werkende thuistap zal hier enorm blij van worden en nog menig biertje thuis gaan tappen. Wij thuistappers met een beertender hopen dat Heineken deze vaatjes gewoon blijft produceren en wij thuis een lekkere goud gele rakker kunnen blijven doortapoen....

F. Heineken (gast) op 20-02-2017 om 23:12:46

Hoi Simon waar haal je de slangetjes (tubes) vandaan ? Uit Frankrijk ?. Overigens smaakt Heineken mi uit de 4 liter vaatjes zachter dan de 5 liter tapvaatjes.

G. van Woord (gast) op 20-02-2017 om 20:01:53

Volgens mij kun je die vaatjes gewoon nog op ww.HOPT.nl bestellen. Zijn alleen ietsje duurder. Je kunt ze wel nog in de supermarkt inleveren toch?

Simon Elzinga (gast) op 19-02-2017 om 15:37:01

Hallo Beertender gebruikers, Houd die beertender maar, ik heb er ook 1 en zelfs de subs hen ik 2 keer.I?n de beertender kun je niet alleen beertender fusten gebruiken maar zelfs de 5 liter vaatjes,die passen ook in de beertender, alleen wat minder opties op het display, dat is alles,ik gebruik zelf ook de 5-liter vaatjes in mijn eigen beertender en dat gaat perfect.

F. Heineken (gast) op 18-02-2017 om 00:04:03

Lichte correctie, je krijgt 75 euro korting en naast Amstel en Heineken ook Brand op dit moment nog verkrijgbaar. 10 Euro voor 4 liter zalig zacht tapbier is echt niet duur, en is dat is nog steeds dezelfde prijs 13 jaar na zijn introductie ! Maarre ik zie het de Sub echt geen 13 jaar uithouden. Misschien dat gekoelde verkoop bij supermarkten en slijters voor 4,95 van de 2 liter torpedo's van Heineken en Wieckse Witte en daarnaast ook Amstel en Brand de redding kan zijn. Alleen via internet waarbij er in het weekend niet geleverd wordt werkt natuurlijk nooit...

silleman (gast) op 17-02-2017 om 19:25:05

het blijft schandalig,,de amstelbock was niet aan te slepen,,alle lekkere bieren gingen eruit,,ja een nieuw product op de markt brengen voor veel geld,,ik kon 50 eur korting krijgen van die oplichters,,hoe lang blijft dit product,,voor onze biertenders was alleen nog heineken en amstel te krijgen,,maar 10 eur voor 4 liter pfffff

F. Heineken (gast) op 11-02-2017 om 22:12:19

Hoi Henk ik zou je B95 nog een paar maanden houden en er extra van genieten want de vaatje die nu in de winkels liggen hebben een houdbaarheidsdatum tm juni 2017. Het blijft een onbegrijpelijke ondoordachte stap en ook dure blunder om de Beertender niet meer te ondersteunen en te vervangen door de veel mindere Sub.

Henk (gast) op 11-02-2017 om 12:46:41

Bedankt Heiniken kan ik mijn B95 weggooien waar ik zeer tevreden over was. fijn voor het milieu.nu maar gewoon een ander merk in flesjes kopen maar geen Heineken bier of wat door Heineken gebrouwen wordt.

Isa (gast) op 17-12-2016 om 12:27:00

Jammer dat de beertender weggaat. Ergens snap ik het wel, het is meer een hebben ding op een gegeven moment. Echt veel werden de beertender fustjes niet meer verkocht.

F. Heineken (gast) op 16-12-2016 om 12:29:17

Ik heb Heineken al een mailtje gestuurd dat dat zo ongelofelijk slecht is van Heineken ! Ik heb als thuistapliefhebber zowel meerdere Beertenders als ook de Sub en behalve de vormgeving en misschien het iets mindere energieverbruik heeft de Sub alleen maar nadelen: slechts 2 liter inhoud ipv 4 liter, niet temperatuur zelf te regelen zoals de B95, kan de torp niet tusentijds wisselen en deze in de koelkast leggen !, je kan niet zien wat voor merk bier erin zit, en het tapgevoel van de tapknop is veel minder.. De smaak van de heineken op de Bettender is ook zachter dan de Sub, deze komt in de buurt van het tapvat 😕.. Hiernaast De Sub vaatjes duurder en niet in de winkel te verkrijgen. Alle Beertender eigenaren dus aub mailtje naar Heineken sturen.

Reclame van Leffe

Vol leven: Vinyl
In de nieuwe reclame van Leffe genaamd Vol Leven staat de smaak van Leffe centraal. Leffe probeert aan te geven dat de échte Leffe smaak authentiek is.

Meer reclames van Leffe