Brand brouwmeesters
Brand , het oudste biermerk van Nederland uit het Limburgse Wijlre, lanceert een nieuwe long-form YouTube-serie genaamd ‘Brand Brouwmeesters’. De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten, met name onder bierliefhebbers (25-35 jaar) uit het zuiden. Bekende Nederlanders Barbara Sloesen (actrice), Perry de Man (chef en tv-kok) en Tom Dumoulin (oud-wielrenner) nemen het tegen elkaar op om de titel ‘Brand Brouwmeester’ te winnen.
Bij Brand draait alles om passie voor kwaliteit en het doorgeven van onze liefde voor brouwen.
Nannette de Koning - Marketing Manager Brand
Passie en kwaliteit
" Bij Brand draait alles om passie voor kwaliteit en het doorgeven van onze liefde voor brouwen. " zegt Nannette de Koning, Marketing Manager Brand. " In Limburg liggen onze roots en met deze YouTube-serie willen we niet alleen onze afkomst in de schijnwerpers zetten, maar ook een open dialoog aangaan met bierliefhebbers. We geven influencers de kans om hun eigen bier te brouwen, en zo nieuwe smaken te ontdekken. Het delen van kennis en ambacht staat centraal, want samen met onze community willen we blijven groeien en vernieuwen. "
De serie werd ontwikkeld door team5pm en Storyboard. Bekijk hieronder de trailer of direct de afleveringen van Brand Brouwmeesters .