Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Grolsch is Eigen Zinnig

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Grolsch is Eigen Zinnig

26 juli 2010 om 13:59

Grolsch heeft een nieuwe media campagne gelanceerd met eigenzinnigheid als centrale thema. In de winkel ligt een tijdschrift en er zijn ook nieuwe commercials opgenomen.

Grolsch is Eigen Zinnig

Lees ook

Eigen.Zinnig magazine is een eenmalige uitgave van Grolsch. Het non-branded magazine brengt een ode aan eigenzinnigheid in Nederland; van bekende en minder bekende Nederlanders, bijzondere daden en authentieke dingen. Op de opvallende cover van het tijdschrift vertegenwoordigen acteur Tygo Gernandt en zangeres Sanne Hans – beter bekend als Miss Montreal – samen de eigenzinnigheid van Nederland. Hun gezichten zijn samengesmolten tot één gezicht. Door het openklappen van de cover, kun je het gezicht van Sanne of Tygo compleet maken. Het tijdschrift is vanaf 22 juli verkrijgbaar bij ruim 3.500 verkooppunten in heel Nederland voor €4,95. Het magazine hoef je dus niet te kopen voor bier, want bier staat juist niet centraal in dit magazine van Grolsch.

De lancering van Eigen.Zinnig magazine vormt de kick-off van een nieuwe merkcampagne van Grolsch, waarin proosten op de eigenzinnigheid van Nederland die overal en in iedereen te vinden is centraal staat. Een nieuwe commercial (zie hieronder de Youtube video), printuitingen, een nieuwe website en activaties op festivals, in grote steden en bij voetbalclubs maken onderdeel uit van de nieuwe campagne.

Cookie instellingen