Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Grolsch overhandigt eerste \'Lekkerder Bier\' certificaat

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Grolsch overhandigt eerste Lekkerder Bier certificaat

28 februari 2013 om 15:52

Gisteravond kreeg Njoy Café in Arnhem als eerste horecaonderneming het gevelschild voor het kwaliteitsprogramma ‘Lekkerder Bier’ op haar gevel gemonteerd. Njoy heeft hiermee de landelijke primeur en is het eerste café dat aan de strenge criteria van het Grolsch kwaliteitsprogramma voor horeca voldoet. 

Lekkerder Bier certificaat

'Lekkerder Bier'

Afgelopen zomer is Grolsch gestart met het Lekkerder Bier Programma. Samen met de horecaondernemer wil Grolsch het serveren van een glas bier, de presentatie ervan en de bijbehorende service verder verbeteren. Het  programma moet leiden tot een constante kwaliteitsverbetering bij horecaondernemingen. Het uiteindelijk doel van het programma is het vergroten van de tevredenheid onder de gasten.

Lees ook

Njoy Café

“Vanaf de start van ons café vorig jaar maart hebben wij kwaliteit en beleving als belangrijkste aandachtspunten neergezet. We hebben flink geïnvesteerd in ‘goed-beter-best’. In ons café staan uitsluitend de beste koffies, wijnen en lunch producten op de kaart. Daar hoort natuurlijk ook een met zorg getapt biertje bij. We zijn dan ook bijzonder verheugd dat onze inzet en kwaliteitsinsteek worden beloond met deze Nederlandse primeur! We hebben er hard aan gewerkt en het is natuurlijk fijn dat dit zo snel na de start van onze onderneming wordt herkend en erkend”, aldus Gijs van Well van Njoy Café.

Verbeterprogramma

Ruim 300 Grolsch horeca locaties hebben zich de afgelopen maanden aangemeld voor het Lekkerder Bier Kwaliteitsprogramma. Horecaondernemingen die meedoen aan dit programma krijgen een uitgebreide bedrijfsscan door een onafhankelijke horeca professional. Daarbij worden zij beoordeeld op bierbehandeling, bediening, serviceniveau, gastvrijheid, onderhoud en hygiëne.

De verbeter punten die naar aanleiding van deze scan naar voren komen, vormen de basis voor het verbeterprogramma van de onderneming. Het verbeterprogramma is voor elke horecaonderneming anders. Van tapinstructies en trainingen aan personeel tot aan onderhoudstips en het bijspijkeren van technische kennis. 

Cookie instellingen