Jopen heeft op zijn verjaardag in 2019 het logo van de brouwerij en ook het uiterlijk van de verpakkingen veranderd. Na nieuwe designs voor de core range is het nu tijd voor Heavy Cross.
De afgelopen tijd is er hard gewerkt om de Tripel IPA Heavy Cross van een nieuwe look te voorzien. Om de visuele identiteit van de Tripel IPA meer kracht bij te zetten is gekozen voor een redesign van het label.
Het label heeft een strak en opvallend design gekregen dat de openheid en durf van Jopen uitstraalt. In het ontwerp staat het kruis uit de naam ‘Heavy Cross’ centraal. Het label geeft consumenten een uitgebreide uitleg over de smaak en naam aangevuld met praktische info zoals drinktemperatuur.
De nieuwe look is net zo krachtig als de taste. Want… de smaak van deze Tripel IPA is nog exact hetzelfde gebleven. Heavy Cross is een zwaar gehopte Tripel IPA. Het bier blaast je omver met frisse smaken van citrus, ananas en tropisch fruit. Deze explosie van zomers fruit eindigt met een knal bitterheid. Tripel the fruit, tripel the bitterness.
A Heavy Cross to carry, so you better drink it.