Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Warsteiner lanceert nieuwe merkcampagne ‘Serious About Beer’

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Warsteiner lanceert nieuwe merkcampagne ‘Serious About Beer’

02 juni 2020 om 13:17

Bij Warsteiner betekent serieus gebrouwen, serieus genieten. Warsteiner lanceert dan ook met trots haar nieuwe merkcampagne: ‘’Serious about Beer’’.

Wasteiner
Warsteiner
Warsteiner

Warsteiner lanceert nieuwe merkcampagne ‘Serious About Beer’

Bij Warsteiner brouwen ze hun bier net een beetje anders. Serieuzer. Nauwkeuriger. Met Duitse precisie. Zo hebben zij geen brouwers maar beergineers. Geen bierglas maar een Tulp. Warsteiner serveer je met die mooie hoge schuimkraag en een druppelvanger om de voet. Bij Warsteiner betekent serieus gebrouwen, serieus genieten.

Warsteiner lanceert dan ook met trots haar nieuwe merkcampagne: "Serious about beer". Een headline campagne waarbij Warsteiner opvallend genoeg zichzelf ook weer vooral niet te serieus neemt. De gezonde dosis zelfspot maakt de campagne luchtig en verfrissend. De nieuwe merkcampagne omvat een uitgebreide out-of-home, print en online campagne en wordt afgetrapt met een tv commercial.

Serieus gebrouwen is serieus genieten

Als kwaliteitspils gemaakt van handgeselecteerde hop, gerst uit de champagnestreek en water uit eigen natuurbron, onderscheidt Warsteiner zich door premium kwaliteit toegankelijk te maken voor het brede publiek.

Met Serious About Beer laat Warsteiner ook duidelijk zien hoe een kwalitatieve Pilsener gedronken wordt: met schuimkraag uit het kenmerkende Tulpglas met een druppelvanger rond de voet. Warsteiner wil consumenten laten genieten van het beste dat de Duitse brouwcultuur te bieden heeft. Daarom worden er gedurende het jaar verschillende producten - zoals Premium Pilsener , Alkoholfrei , Radler en Winter – uitgelicht.

Lees ook

Serious About Beer Biergarten

Ook in de on-trade wordt de campagne tot leven gebracht met de Warsteiner Serious About Beer Biergarten. In deze biergarten worden in een keer alle stereotyperingen omtrent Duits bier overboord gegooid. Hier vind je geen bierpullen, dirndl’s en lederhosen.

Warsteiner verschillende bieren en radler

Hier drink je Warsteiner uit het chique tulpglas aan design meubilair en de prachtige tulpglaskroonluchters zetten jou in de spotlights. En dit alles compleet verguld in goud. Tot aan het gras aan toe. Want bier serieus nemen is goud waard. Toch bewijst Warsteiner gelijktijdig dat Duitsers ook humor hebben met de integratie van een Silent Schlager Disco en ‘’HOP’’-on meubel en met de Anstossbahn werd het traditionele spel kegelen nieuw leven ingeblazen.

Op de Horecava beurs werd de Serious About Beer Biergarten voor het eerst aan publiek getoond. Deze zomer zullen ook de terrassen van verschillende Warsteiner outlets een make-over krijgen. De eerste Serious About Beer Biergarten wordt op 1 juni geopend op het terras van horeca outlet Spinoza in Leeuwarden.

Bekijk hieronder de Serious About Beer Biergarten video!

Cookie instellingen