KHN Amersfoort lanceert Willem: Hét Koningsdag bier uit Amersfoort!

Willem: hét Koningsdag bier uit Amersfoort

Met trots lanceert de KHN Afdeling Amersfoort in samenwerking met Rock City Beers het bier 'Willem'. Hét Koningsdag bier uit Amersfoort! Een heerlijk fris witbier met een toets van sinaasappel.

13 maart 2019 om 14:24


Koningsdag bier 

Op zaterdag 27 april is het zover, de Koninklijke familie komt de prachtige stad Amersfoort bezoeken. Een moment waar iedereen in Amersfoort allemaal met smart naar uit heeft gekeken. Een unieke kans voor Amersfoort om zichzelf te profileren op nationaal niveau.

Willem: Koningsdag bier 2019Voor ondernemers in de stad is het natuurlijk ook een uitgelezen kans om optimaal te profiteren van de grote stroom van bezoekers tijdens deze dag. Zo ook, de horeca ondernemer. De KHN zet zich al tientallen jaren actief in om horeca ondernemers te adviseren, informeren en te ondersteunen. De vereniging voelde zich daarom sterk geroepen om aan te haken bij het thema Koningsdag.

Met trots lanceert de KHN Afdeling Amersfoort daarom Willem. Hét Koningsdag bier uit Amersfoort! Samen met de Amersfoortse brouwerij Rock City Brewing hebben zij het bier samen gebrouwen. Een heerlijk fris witbier met een toets van sinaasappel, speciaal gebrouwen voor de gelegenheid.

KHN Amersfoort

Tobias Bosman, voorzitter van de KHN in Amersfoort, heeft er zin in. “Dat de Koninklijke familie ons komt bezoeken is natuurlijk top. Dat we daar als horeca aan kunnen bijdragen door een uniek Amersfoorts bier te schenken wat speciaal voor de gelegenheid gebrouwen is en zorgt voor een krachtige eenduidige uitstraling, maakt het feestje helemaal af. We gaan laten zien wat Wij Amersfoort betekent! Uiteraard is Koning Willem Alexander van harte uitgenodigd om ‘zijn’ bier te komen proeven”

Koningsdag 2019 bier door Rock City Beers: WillemHet ultieme doel is om alle horeca ondernemers in de regio dit bier te laten schenken in de week van Koningsdag. Daarbij faciliteert de KHN de horeca zo goed mogelijk om dit bier massaal te verkopen. Niet alleen in cafés maar ook in restaurants. Er worden gratis ‘toolkits’ uitgereikt aan afnemers van het bier met daarin T-shirts voor het personeel, bierviltjes, posters en natuurlijk speciale Willem bierglazen.

De KHN hoopt zoveel mogelijk ondernemers enthousiast te krijgen. Begin maart heeft KHN een speciale info bijeenkomst georganiseerd bij Rock City Brewing en het bier ook gepresenteerd. Het speciaalbier Willem is zeer goed ontvangen. Sterker nog, het bier is ook al  uitverkocht!

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Reclame van Grolsch Session IPA

Marc vertelt over Grolsch Session IPA
In deze reclame van Grolsch vertelt meesterbrouwer Marc Janssen over zijn creatie Session IPA. Het is een laag-alcoholisch speciaalbier dat toch vol van smaak is. 

Meer reclames van Grolsch Session IPA