Heineken werkt hiervoor samen met viral talent community Brandfighters. Mensen hebben tot
eind juni 2009 de tijd om met een zelf gefabriceerde video te komen.
Van de site van Brandfighters:
Heineken vraagt de Brandfighters een vervolg te maken op de ‘walking fridge’ commercial. Tijdens de introductie van deze commercial blijkt de lopende koelkast bij vrienden goed in de smaak te vallen. Zeker als je bedenkt dat de zomer voor de deur staat, dan komt een lopende koelkast uitstekend van pas! Heineken wil humoristische scènes zien, waarin duidelijk wordt hoe de lopende koelkast genaamd ‘Fritsie’ uitkomst biedt in de zomer!
De top 10 beste inzendingen worden beloond met prijzengeld volgens de volgende verdeling:
1. €1500
2. €1000
3 €800
4t/m5 €350
6t/m10 €200
Extra prijs: de video van de nummer 1 wordt geplaatst op Heineken.nl!
Heineken timmert flink aan de weg via het internet. Begin mei werd Jouwheineken.nl al gelanceerd. Op deze site kun je je eigen bierfesje ontwerpen. Volgens cijfers van Heineken is dit een enorm succes. Maar liefst 2,5 procent van de bezoekers plaats een bestelling. Op http://www.biernet.nl/nieuws/ontwerp-je-eigen-heineken-flesje lees je hier meer over.