Heineken wilt een nieuw biersoort op de markt zetten speciaal voor zestigplussers. Begin dit jaar heeft Heineken door middel van crowdsourcing een beeld gekregen wie de zestigplusser van nu is, wat hun wensen zijn en wat ze graag doen.
Beeld van de zestigplusser
Het beeld wat Heineken nu van de zestigplusser heeft is:
- Kwaliteit voor de zestigplusser is belangrijk. Ze willen de tijd op een prettige, goede manier besteden, houden van lekker eten en van leuke dingen doen.
- De zestigplussers vinden het belangrijk om fit te blijven en zichzelf verder te blijven ontwikkelen.
- Ze besteden veel aandacht aan hun sociale leven en hobby's en houden van reizen.
Win €8.000
Nu Heineken een beeld heeft van de zestigplusser vragen ze heel de wereld om mee te denken over een nieuw soort bier, een nieuwe serveermethode en een nieuwe verpakking wat past bij de zestigplusser. Zend je idee in bij Ideas Brewery en misschien hoor jij daarna wel bij de zes mensen die worden uitgenodigd om naar Amsterdam te komen voor een workshop met Heineken experts. De drie uiteindelijke winnaars delen €8.000 aan prijzengeld.
Filmpje
Deze mensen hadden 1 minuut de tijd, jij tot 27 juni. Dus stuur je idee in!