Eeuwige Jeugd Crowdfunding

De Eeuwige Jeugd opent horecazaak

In 2016 is de brouwerij gestart met het verspreiden van de Eeuwige Jeugd. Na 2,5 jaar hun bieren en gedachtegoed de horeca in te brengen is het nu tijd voor een eigen huis.

08 februari 2019 om 13:01


Amsterdam Oost

Op de Linnaeusstraat in een hoekpand direct aan het Oosterpark openen ze in 2019 hun horecazaak. Dit monumentale karakteristieke bankgebouw in Oost heeft een totale oppervlakte van 477 m2. Het zonnige terras van 100m2 is geheel op eigen grond en zowel in de zomer als winter helemaal geopend. Binnen is er een ruime dynamische horecaruimte en zijn er meerdere aparte ruimtes voor evenementen en borrels.

Het pand is onderkelderd met de oude originele bankkluis en ruimtes die ze gaan gebruiken voor activiteiten en amusement die geheel in thema staan van de Eeuwige Jeugd

Apenkooi terras en indoor spelletjescafé boomhut

De Eeuwige Jeugd logoSpice Girls vs. Backstreet Boys Karaoke Battle Room? Ballenbak Photobooth Paradijs? Glow in the dark Disco Ping Pong? Schommels, hangmatten en een Apenkooi terras? Zomaar een kleine greep uit de onuitputbare inspiratiebron die De Eeuwige Jeugd biedt.

De brouwers willen een horecazaak waar je kunt ontsnappen aan de zwaarte van het volwassen leven. Een plek waar alle elementen weer even het onbezonnen kind in je naar boven halen. Bij ons mag je altijd blijven spelen.

Al deze elementen betekenen niet dat het een speelparadijs wordt. Integendeel: de zaak draait uiteindelijk om een mooi design en een ontspannen sfeer. Lekkere bieren, goed en verantwoord eten en een voetje van de vloer. Koffie, een biertje, neerploffen op een bank of een dansje wagen. Alles kan en mag!

Daarnaast vindt de brouwerij het belangrijk dat ze de eeuwige jeugd niet alleen vieren maar dat we die samen ook doorgeven. Dat betekent dat er gebruik wordt gemaakt van duurzaam en gerecycled materiaal, dat er naast onze bestaande bieren ook aandacht is voor een alcoholvrij bier assortiment en het eten overwegend vegetarisch en biologisch is.

‘’Natuurlijk vinden we dat je met volle teugen van het leven mag genieten. Dat moet zelfs. Maar niet altijd en wel met een tikkie verstand.’’ Hoe meer fans ze kunnen enthousiasmeren voor dit project, hoe meer van de ideeën daadwerkelijk uitgevoerd kunnen worden.

Brouwerij de Eeuwige Jeugd

Iets meer dan twee jaar geleden richtten de mannen van de Eeuwige Jeugd de brouwerij op vanuit de droom om wat vaker het kind in mensen naar boven te halen. Dat hebben ze gedaan met behulp van een aantal bieren en hun karakters. Deze karakters kunnen je soms net dat zetje in de rug geven wat je daarvoor nodig hebt. Zo kan onze ‘Lellebel’ je helpen de bloemetjes buiten te zetten, kan de ‘Gladjanus’ je steun en toeverlaat zijn op de dansvloer en tovert de Bullebak je om tot absolute sfeermaker in al het feestgedruis.

Het geheim van de Eeuwige Jeugd

‘’We stoppen niet met spelen omdat we ouder worden, we worden oud omdat we stoppen met spelen. Want dat je ouder wordt is een gegeven. Hoe jong je blijft, dat is een keuze. We maken geen toverdrank waar je weer jong van wordt of grootse krachten van krijgt. Dat heb je allemaal ook niet nodig want je bent al een superheld. Maar zelfs Batman heeft soms een sidekick nodig.’’

Crowdfundactie

De aankoop van de horecazaak op een A-locatie in Amsterdam is rond. De spaarpot is daardoor wel leeg. Met deze crowdfundactie willen ze ervoor zorgen dat er samen met ambassadeurs geld opgehaald wordt om de verbouwing te kunnen realiseren. Ze denken daar minimaal €250.000 euro voor nodig. Link naar crowdfundactie: https://crowdaboutnow.nl/campagnes/eeuwigejeugd

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Reclame van Kordaat Pilsener

Kordaat: Dat ben je, dat drink je
In deze reclame van Kordaat pils van Lidl zien we verschillende kordate mannen aan het werk. Zij verdienen een verfrissend bier! Kordaat, dat ben je, dat drink je!

Meer reclames van Kordaat Pilsener