Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Grolsch blikt terug met introductie van jubileumblikken

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Grolsch blikt terug met introductie van jubileumblikken

01 juli 2015 om 15:00

Karakter tonen en vol overtuiging vasthouden aan je ideeën – een stellige eigenschap van de heren die een cruciale rol hebben in de geschiedenis van Grolsch: Theo de Groen, Peter Kuijper en Gerard Brummer. 

Grolsch blikt terug met introductie van jubileumblikken
Grolsch Brouwerij
Grolsch Premium Pilsener

Reclameman Gerard Brummer weigerde de ‘Vakmanschap is Meesterschap’ tv-commercial te veranderen. Deze werd vervolgens één van de langstlopende en meest succesvolle tv-commercials uit de Nederlandse geschiedenis. Als ode aan Gerard Brummer, en ter ere van 400 jaar karakter, introduceert Grolsch drie bijzondere jubileumblikken die met hun design verwijzen naar de tijd van Gerard Brummer. Deze introductie maakt deel uit van een reeks van speciale jubileumproducten die Grolsch dit jaar uitbrengt.

Lees ook

Bijzonder design in beperkte oplage

De ontwerpen van de jubileumblikken zijn gebaseerd op designs uit het verleden van Grolsch. Zo komen logo’s, lettertypen en kleuren terug die in het verleden zijn gebruikt voor bijvoorbeeld verpakkingen, glaswerk en reclames. De nieuwe jubileum blikken met een inhoud van 0.5l zijn, in een gelimiteerde oplage en zolang de voorraad strekt, verkrijgbaar bij supermarkten en slijterijen met een verkoopadviesprijs van € 1,09 per stuk.

Jubileumverpakkingen

Ter ere van 400 jaar Grolsch introduceert de brouwer gedurende het hele jubileumjaar verschillende  jubileumproducten. Naast deze jubileumblikken lanceerde Grolsch eerder dit jaar een jubileumverpakking met drie beugelflessen en een bijzonder Burgemeesterglas, en een 1,5l jubileumbeugel. Ook in het najaar volgen nog Grolsch 400 jaar productintroducties.

Over Grolsch 

Koninklijke Grolsch N.V. is een onderneming met een historie die teruggaat tot het jaar 1615. Grolsch behoort daarmee tot één van de oudste en meest succesvolle brouwerijen van Nederland. Grolsch is actief op zowel de Nederlandse- als een groot aantal internationale drankenmarkten. Wereldwijd kent Grolsch een premium positionering, waarbij de unieke Grolsch waarden als onderscheidende smaak, topkwaliteit, traditie, aspiratie, authenticiteit en samen genieten centraal staan. Sinds 12 februari 2008 is Grolsch een dochteronderneming van SABMiller plc.

Cookie instellingen