Grolsch met Gouden Kalf

Grolsch en Nederlands Film Festival partners in film

Grolsch en het Nederlands Film Festival (NFF) gaan vanaf 2019 een samenwerking aan voor minimaal drie jaar. Het 39e Nederlands Film Festival vindt plaats van vrijdag 27 september t/m zaterdag 5 oktober 2019. 

19 maart 2019 om 10:37


Grolsch en NFF

Met het partnership willen Grolsch en NFF de eigenzinnigheid en het karakter van de Nederlandse film en Nederlandse filmtalenten stimuleren en vieren. Het NFF is trots om Grolsch als nieuwe partner te verwelkomen.

Ard Bossema, Marketing & Strategy Director Grolsche Bierbrouwerij: “Grolsch houdt van film. Liefst films waarin mensen worden geïnspireerd hun eigen pad te volgen, eigen keuzes te maken. Films met karakter noemen wij dat. Al jaren genieten vele Nederlanders van het ploppen en drinken van een Grolsch beugel als zij in de bioscoop een film kijken. Om dit nog aantrekkelijker te maken, zijn wij deze mooie samenwerking met het Nederlands Film Festival gestart. Als partner van NFF ondersteunt en inspireert Grolsch filmtalenten hun eigen pad te volgen.“

Silvia van der Heiden, Algemeen Directeur van het Nederlands Film Festival: “Grolsch en NFF vullen elkaar perfect aan. NFF biedt het platform waar makers en filmliefhebbers samenkomen om kennis te delen, verdieping te geven en te genieten van film. Grolsch versterkt de festivalbeleving met Grolsch Pilsener. Wij kijken zeer uit naar dit partnership.”

Nederlands Film Festival 2019

Nederlands Film Festival logoHet 39e Nederlands Film Festival vindt plaats van vrijdag 27 september t/m zaterdag 5 oktober 2019. Op vrijdag 4 oktober worden de Gouden Kalveren uitgereikt. Tijdens het NFF kunnen bezoekers op alle festivallocaties de beste, mooiste, nieuwste en meest spraakmakende films bekijken onder het genot van een Grolsch Pilsener.

De tickets voor de eerste evenementen zijn vanaf mei verkrijgbaar via filmfestival.nl. Ook jaarrond zie je het NFF in 2019 op verschillende plekken met (nieuwe) inspirerende samenwerkingen, zoals o.a. vier keer per jaar door het hele land in de filmtheaters tijdens de Nederlandse Filmnacht en twee keer per jaar bij speciale voorpremières tijdens Hollands Nieuwste in samenwerking met Pathé en BankGiro Loterij. Voor alle film, televisie en interactive professionals in de sector is er vier keer per jaar NFF Extended, georganiseerd i.s.m. vele partijen uit de sector.

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Reclame van Heineken Pilsener

Het Noorderlicht
Een astronaut wil zijn collega's trakteren op bier, maar het gaat mis. Het Heineken flesje zweeft richting de dampkring en veroorzaakt het Noorderlicht.

Meer reclames van Heineken Pilsener

Laatste reacties