Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Grolsch. Het klinkt al lekkerder!

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Grolsch. Het klinkt al lekkerder!

02 maart 2012 om 10:33

Grolsch komt 5 maart 2012 met een nieuwe televisie commercial en nieuwe slogan: Grolsch. Het klinkt al lekkerder!

De commercial van Grolsch heeft als naam Chain gekregen. Chain is Engels voor ketting en in de commercial zorgt het karaktistieke plop geluid van een Grolsch beugel voor een kettingreactie: De commercial begint dicht bij huis met bouwvakkers die aan het einde van hun werkdag bovenop een gebouw een Grolsch beugelfles openen. Een passerende fietser hoort via de regenpijp het ‘plop’ geluid, waarna hij direct stopt bij een Grolsch café en een beugelfles bestelt.

Lees ook

Voor de opnames van de tv commercial heeft Grolsch een reis van 22.000 km afgelegd van Kockengen tot Buenos Aires en zijn meer dan 500 Grolsch beugelflessen gebruikt. De commercial is binnen vijf dagen opgenomen en er werkten 63 crewleden, 25 acteurs en 125 figuranten aan mee.

Jan Nales, Marketing Directeur bij Grolsch, zegt: “In de nieuwe merkcampagne draait het om het aanstekelijke 'plop' geluid van de beugelfles, symbool van Grolsch, waardoor iedereen zin krijgt in de lekkere verfrissende smaak van Grolsch. Kwaliteitsbier dat al 400 jaar met vakmanschap en passie gebrouwen wordt en daar willen we meer de nadruk op leggen.

De pay-off van de nieuwe Grolsch merkcampagne, ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder!’, vormt de basis voor de activiteiten van het biermerk in het komende jaar. Naast de nieuwe commercial, heeft Grolsch onlangs een nieuw design voor haar producten geïntroduceerd, waarbij het draait om smaak en verfrissing. De nieuwe Grolsch commercial is in samenwerking met reclamebureau Alfred ontwikkeld en wordt vanaf maandag 5 maart uitgezonden op televisie.

De making of:

Bron: Nederlandsmedianieuws.nl

Cookie instellingen