Heineken heeft speciaal voor het WK speciale HUP-ORA-NJE! blikken ontworpen. Momenteel staat de eerste editie, het HUP-blik in de schappen van supermarkten en slijterijen.
Vier de Oranjekoorts!
Als onderdeel van de speciale WK campagne "Vier de Oranjekoorts" met onder andere de spetterende commercial 'Oranjekoorts' en de zeer gewilde (en inmiddels uitverkochte) Sambashirts met ingebouwde sambaballen, heeft Heineken voor het WK voetbal ook bierblikken ontworpen.
Lees ook
HUP-ORA-NJE!
Het gaat om een serie van drie bierblikken van elk 33 cl met daarin de vertrouwde Heineken pils. De komende twee weken staat de eerste editie, het HUP-blik in de schappen. Daarna volgen de ORA-blikken en als laatst maken de NJE!-blikken de reeks Oranjekoorts-blikken compleet.
De limited edition blikken zijn te koop bij de supermarkt en slijterij.
Andere speciale Oranje blikken
Heineken is niet de enige brouwer die inspeelt op het aankomende WK. Om onze jongens in Brazilië te steunen heeft ook Grolsch een speciaal oranjeblik ontworpen, met achterop het volkslied zodat we allemaal bij de start van de wedstrijd uit volle borst kunnen meebrullen.
Interessant biernieuws? Deel het nu!
1 reactie
Janus van Meel (gast) op 05-06-2014 om 08:52:27
De inhoud van dit blik gaat de groene fles achterop! Ik denk dat jullie meer met management bezig zijn, dan met de kwaliteit van het bier. Alleen de groene blikken zijn nog van enige kwaliteit.