Heineken Rugnummer-shirt

Heineken rugnummer shirt

02 mei 2012 om 12:03
Acties

Met het Heineken Rugnummer-shirt sta ja achter Oranje!

Heineken introduceert Heineken Rugnummers. Een bijzondere campagne waarbij iedereen bij aanschaf van een kratje Heineken, het speciale Rugnummer-shirt met daarop een uniek nummer krijgt. Door dit nummer op facebook.com/Heineken te koppelen aan het persoonlijke Facebook-profiel, heeft elke voetballiefhebber dagelijks de mogelijkheid om tickets voor wedstrijden van Oranje te winnen. Het enige wat Oranje-fans daarvoor moeten doen is het uploaden van een foto of video van een legendarische supportersactie. Zo kan heel Nederland laten zien dat het als één team achter Oranje staat. Het Heineken Rugnummer-shirt is vanaf begin mei in de Nederlandse supermarkten te verkrijgen bij aanschaf van een krat Heineken voorzien van de speciale actiecover.

Het Heineken Rugnummer-shirt is vervaardigd van hoogwaardig materiaal en is subtiel afgewerkt met oog voor de kleinste details. Zoals een QR-code aan de binnenkant, een Oranje-leeuw in het embleem op de borst en in de boord de tekst uit het eerste couplet van het Wilhelmus: ‘Een prinse van Oranje ben ik, vrij onverveerd.’ “Als sponsor van het Nederlands elftal wil Heineken graag laten zien dat Nederland echt als één team achter Oranje staat. Met het Rugnummer-shirt en de bijbehorende campagne willen we de verbondenheid van de Oranje-fans benadrukken; samen zijn we één groot team met als doel de EK-titel”, vertelt Heineken Marketing Manager Ralph Rijks.

“We zijn erg trots op dit unieke shirt. Het Heineken Rugnummer-shirt is deze zomer dé manier om te laten zien dat je een echte Oranje-supporter bent. Het shirt is fel oranje en van hoge kwaliteit; een shirt waar je mee gezien mag worden en dat bovendien voor ieder persoon uniek is door het speciale Rugnummer. Voetbalfans kunnen met een legendarische supportersactie ook nog eens echt laten zien dat zij net zo onverschrokken zijn als het Nederlands elftal zelf.” De meest legendarische en ludieke acties op de speciale Rugnummers-app op de Facebook-pagina van Heineken, worden dagelijks beloond met tickets voor wedstrijden van Oranje. De vakjury bestaat o.a. uit DJ Laidback Luke en EK ’88 winnaar Ronald Koeman. Koeman en Laidback Luke spelen ook mee in de commercial die de Heineken Rugnummers-campagne ondersteunt. De theme song is het nummer “We Are The Stars”, een speciaal door Laidback Luke gemaakte track. 

Het Heineken Rugnummer-shirt ligt officieel vanaf begin mei in de winkels en verschijnt in een oplage van 500.000. Daarnaast is het shirt beschikbaar via een actie in meer dan 1000 horecazaken door heel Nederland. 

Heineken Rugnummer Commercial

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Reclame van Carlton Draught

Bank overvallen en daarna direct de kroeg in
Een humoristisch filmpje over 4 mannen die denken uit te kunnen rusten in de kroeg, na het overvallen van een bank.

Meer reclames van Carlton Draught

Laatste reacties