Philip de Ridder,Algemeen Directeur Heineken Nederland, heeft vandaag persoonlijk de eerste rolcontainer met nieuwe Heineken flessen uitgeladen bij het nieuwste filiaal van Jumbo in Dordrecht.
De groene 25cl monoflessen met het nieuwe design van Heineken werden symbolisch overhandigd aan de Algemeen Directeur van Jumbo Frits van Eerd, ter ere van de opening van het 200ste filiaal van de supermarktketen. De flessen hebben ondermeer een nieuw etiket en reliëfbogen in de flessenhals. Ook de andere flessen, blikken en verpakkingen hebben een nieuwe vormgeving.
De vertrouwde Heineken producten blijven herkenbaar, maar krijgen een universeel en moderner design. Zo krijgen 25 cl flesjes monoverpakking en de bekende bruine statiegeldflesjes een nieuw etiket. Zilvertinten, een strakker logo en de open ovalen ring geven het etiket een frisse en eigentijdse uitstraling. Op de monoverpakking is ook de positie van de iconische rode ster op de hals van het flesjes aangepast – nu boven het Heineken-logo in plaats van eronder. Bijzonder aan de monoverpakkingen zijn de nieuwe Ellipsvormige reliëfbogen en het logo dat op de achterzijde in reliëf is weergegeven. De ellipsvorm komt – net als de nieuwe Ellipse-glazen - terug op de voor- en achterkant van het flesje.
Interessant biernieuws? Deel het nu!
1 reactie
bierliefhebber (gast) op 24-03-2013 om 18:01:54
Nieuwe fles oke, maar het bier is veranderd , er zit geen smaak meer aan.
Dat is wat me tegen staat aan heineken, gewoon ander bier in die nieuwe fles doen.
Ik drink vanaf nu hertog jan, heneken komt er niet meer in en ik ga bepaalde cafe,s ontlopen, heineken sucks.