Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Uiltje wint Crushie: Craft Beer Marketing Award

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Uiltje wint Crushie: Craft Beer Marketing Award

19 mei 2022 om 08:57

Uiltje Brewing Company uit Haarlem heeft tijdens de Craft Beer Marketing Award een award gewonnen. Zij kregen een Crushie uitgereikt voor hun Superb-Owl commercial.

Platinum Crushie award voor Superb-owl van Uiltje Brewing Company
uiltje superb-owl logo
Het Uiltje bierparadijs header

Tweede Crushie Award voor Uiltje 

In 2021 ging Uiltje Brewing Company al aan de haal met de Platinum Crushie voor Best Can Design Europe voor de Fresh & Fast reeks aan bieren. Dit jaar werd de commercial voor Superb-Owl Non Alcoholic IPA ingezonden, en met succes. Uiltje Brewing Co. wint de Craft Beer Marketing Award (CBMA) Platinum Crushie Europe in de categorie Best Original Video / Humor.

Superb-Owl IPA

De alcoholarme IPA Uiltje Superb-Owl werd in 2021 gelanceerd. Met slechts 85kcal en 0,2% alc. vol. past het bier in een verantwoorde levensstijl, zonder concessies te doen aan de smaak.

Lees ook

Aan het einde van 2021 lanceerde de brouwer een nieuwe campagne omtrent het bier. In de commercial zie je hoe blikken Superb-Owl in het wild worden opgejaagd door dorstige kantoormedewerkers en een volledig damessportteam. En volledig in de stijl van de brouwerij opgenomen.