Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Oranjes geheime wapen | WK 2006 | Heineken Jagershoed

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Oranjes geheime wapen in 2006: Jagershoed

In 2006 zorgde Heineken voor een geheim wapen voor het Nederlands Elftal. Het was een jagershoed (want WK in Duitsland) die je kon omtoveren tot Toeterhoed, die in 2004 werd geïntroduceerd door Heineken. Meer reclames van Heineken Pilsener

Jagershoed WK gadget
Heineken Logo
Heineken Pilsener flesje

Opvolger Toeterhoed

De Jagershoed was de opvolger van de Toeterhoed, deze werd in 2004 gelanceerd door Heineken. De Toeterhoed was in 2004 niet welkom in het stadion, omdat Carlsberg toen hoofdsponsor was. In 2006 haakte Heineken hier op in door een verborgen Toeterhoed te maken, namelijk de Jagershoed. 

Lees ook

Benieuwd naar meer Heineken reclames?

Gerelateerde reclames

Cookie instellingen