Heineken 0.0 blikje en flesje

Heineken 0.0 beste supermarktintroductie

Heineken 0.0 was in 2017 de beste supermarktintroductie. Het alcoholvrije bier van Heineken bleef producten van Spa, Hertog IJs, Ola ijs en Lay's voor.

26 februari 2018 om 15:23


Heineken 0.0 introductie

Heineken 0.0 flesjeMet een gemiddelde omzet van €131.167 per week, is Heineken 0.0 de beste introductie in supermarkten van vorig jaar meldt Distrifood. Hiernaast werd het alcoholvrije bier van Heineken afgelopen jaar door de Consumentenbond verkozen tot beste alcoholvrije bier samen met Budels Malt 0,0%.

Zo heeft het alcoholvrije bier van Heineken een succesvol eerste jaar achter de rug. Onlangs lanceerde Heineken nog een alcoholvrij bier, namelijk Brand Weizen 0.0.

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.