Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Hertog Jan wint Gouden Effie

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Hertog Jan wint Gouden Effie

04 november 2016 om 09:14

Hertog Jan heeft met hun campagne 'Uit liefde voor bier' een Gouden Effie gewonnen.

Het is één van de twee meest effectieve reclamecampagnes. De Moestuintjes van AH won tevens een Gouden Effie.

Hertog Jan Uit liefde voor bier
hertog jan pilsener bier logo
Hertog Jan logo

Deze prestigieuze prijzen van VEA en BVA voor de meest effectieve reclamecampagnes werden dinsdag 1 november 2016 uitgereikt in Het Concertgebouw te Amsterdam.

Uit liefde voor bier

€˜Uit Liefde voor bier€™ van Hertog Jan (AB InBev NL) laat volgens de jury zien "€œhoe – door consequent dichtbij de eigen identiteit te blijven –€“ een nichemerk de mentale marktleider in pils kan worden". Het marktaandeel van het merk is met 6 procent gegroeid. De campagne is gemaakt door bureau The Valley in samenwerking met Vizeum.

Lees ook

Bekijk ook de winnaars van Zilveren of Bronzen Effies.

Hertog Jan en AH moestuintjes

Cookie instellingen