Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Proef het seizoen | Bierreclame van Grolsch

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Proef het seizoen met de bierreclame van Grolsch

Grolsch is een campagne gestart waarin ze hun speciaalbieren per seizoen introduceren. In deze video krijg je een klein voorproefje van de vier bieren! Meer reclames van Grolsch

Grolsch proef karakter
Grolsch logo
Grolsch speciaalbieren, pils en alcoholvrij bier

Grolsch Proef karakter campagne

Grolsch is een mediacampagne gestart waarmee ze iedere drie maand een seizoensbier in de schijnwerpers zetten met een bijpassende video. In de video's willen ze het karakter van het bier in kwestie overbrengen. De afgelopen jaren nam de consumptie van speciaalbier ieder jaar toe. Nederlanders koppelen niet alleen klassieke seizoensbieren aan een  jaargetijde, ook andere speciaalbieren worden steeds vaker gekoppeld aan seizoenen. Zo drinken we in de winter zware en donkere bieren en in de zomer lichte en fruitige! Grolsch speelt met deze campagne dus in op bierdrinkend Nederland.

Compilatie video  

Voor de strenge wintermaanden staat er een Kruidige Tripel centraal, in het voorjaar een Frisse Lentebok, in de zomer een Puur Weizen en in de herfst een Rijke Herfstbok! Afgelopen jaar introduceerde de brouwer ook al vier speciaalbieren namelijk de Blonde Saison, Klassieke Blond, Volle Dubbel en een alcoholvrij speciaalbier: Weizen 0.0%. Het Grolsch speciaalbierportfolio telde twaalf bieren. Er is ook al een dertiende bij gekomen, dat is de Grolsch Frisbittere IPA. In de onderstaande video krijg je een voorproefje van de nieuwe campagne en de bieren van Grolsch!

Lees ook

In februari is de Grolsch Tripel al in de schijnwerpers gezet! Benieuwd naar meer Grolsch reclames