Kordaat Pilsener

Kordaat bier van Lidl gebrouwen door Bavaria

Kordaat bier van Lidl wordt gebrouwen door Bavaria. Dat is gebleken uit een onderzoek van RTL. Overigens is niet iedereen is blij met de naam van het nieuwe Lidl pils.

26 oktober 2018 om 09:40


Kordaat bier gebrouwen door Bavaria

Er werd hevig gespeculeerd over de locatie waar Kordaat pils van Lidl werd gebrouwen. Kordaat zou in Nederland worden gebrouwen en er werd aan grote brouwerijen als Grolsch, Heineken en Bavaria gedacht. Na een kort onderzoek van RTL Z heeft Lidl toegegeven dat het nieuwe Lidl bier bij Bavaria in Lieshout wordt gebrouwen. 

Kordaat bier, Argus, Veltins en Perlenbacher bij Lidl

Niet blij met Kordaat

Verschillende bedrijven zijn niet te spreken over het nieuwe Lidl pils. Zo is in het FD te lezen dat Studio Kordaat eist dat Lidl stopt met Kordaat bier. Ook Brouwerij Kordaat uit Roermond heeft reden tot klagen met de introductie van een nieuw bier met precies dezelfde naam als de brouwerij in Roermond. 

16 reacties

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Annie fontein (gast) op 21-01-2019 om 21:14:56

Hoi ik wil graag een bierglas van kordaat voor mijn man kan ik dat ergens kopen zou ik leuk vinden voor hem vrg annie

Gerard van Diesen (gast) op 05-01-2019 om 14:06:46

12 flesjes van m'n maatje gekregen, ik twijfelde om het zelf te kopen.
Ben een echte Bavaria drinker, lees ik op internet dat het bij Bavaria gebrouwen wordt.
Is goed te drinken, heb ondertussen een doos van 24 wegwerpflesjes gekocht, kratten waren op.

Ab (gast) op 20-12-2018 om 13:20:21

Lekker biertje alleen de kratten kordaat zijn hier bij de Lidl zelden verkrijgbaar

Rogge Brood (gast) op 19-12-2018 om 20:49:28

Smaakt zeer goed, betaalbaar, en geen zilverpapier in je mond zoals bij Oetinger.

John Buys (gast) op 06-12-2018 om 15:26:00

ima bier , goedkoop , geen nasmaak, altijd Heineken gedronken, maar dit bier komt er heel dicht bij. nu nog een origineel glas erbij, is het helemaal prima!

Mike (gast) op 13-11-2018 om 23:34:52

Top pilsje, iedereen avond dronken vanaf nu. 6.49 is geen geld joh.

Ronald (gast) op 06-11-2018 om 18:23:53

Gerechtigheid eindelijk een heerlijke goed en betaalbare bier geweldig gelijk 4 kratten gehaald lidl ga zo door

Draco Malfidus (gast) op 06-11-2018 om 13:04:13

Dit bier smaakt uitstekend. Ik vreesde in eerste instantie dat het bier waterig zou smaken. Echter smaakt dit pils gewoon lekker en ik vind hem net zo lekker als Oetinger. Zeker zijn prijs waard.

Martein Mulder (gast) op 05-11-2018 om 15:42:34

Top bierrekindje hoor

Menno (gast) op 05-11-2018 om 09:53:11

Even een on-topic vraagje, smaakt dit bier dan hetzelfde als Brouwers pils van de AH, ook gebrouwen door Bavaria? Zit er een verschil en wat is dat dan?

Harry (gast) op 04-11-2018 om 07:28:06

Evelien en rachel zitten als echte femenisten met blote tieten achter de computer. Goed bier trouwens

Rachel (gast) op 04-11-2018 om 00:20:02

Ik vindt de reclame alleen helemaal niks! Wat nou alleen maar voor mannen? Alleen mannen kunnen een pindakaas pot openen? De router resetten? Dit is de 21e eeuw!

Henk Mooijer (gast) op 02-11-2018 om 23:54:53

Erg lekker top bier kordaat gebrouwen.
Ik vind het een top bier voor een topprijs.

Henkie (gast) op 01-11-2018 om 00:27:30

Is het niet gewoon een nieuwe naam voor argus pils?

Dennis (gast) op 31-10-2018 om 23:29:33

oductnaam kordaat.nl is pas te vinden op Google pas als je er bier aan toevoegd, zou ik mezelf eerder druk om maken als waar het geproduceert word

evelien (gast) op 31-10-2018 om 22:39:39

de man die zijn kinderen het levenslicht laat zien hoezo!!!! de man die zijn kinderen de zelfstandigheid geeft ,das beter het levenslicht dat doet toch echt de vrouw hoor

Reclame van Grolsch Weizen-IPA

Marc vertelt over Grolsch Weizen IPA
Grolsch reclame met meesterbrouwer Marc Janssen. In deze commercial vertelt Marc over het speciaalbier Grolsch Weizen IPA, dat in 2017 is ontwikkeld.

Meer reclames van Grolsch Weizen-IPA