Inloggen op Mijn Biernet

Geen account? Registreren

Login probleem? Reset je wachtwoord

Delen

Nieuwe campagne Bavaria: Welcome to the family

Volgen

Blijf altijd op de hoogte

Nieuwe slogan Bavaria: Welcome to the family

14 november 2016 om 12:28

Bavaria heeft een nieuwe slogan: Welcome to the family.

Als familiebrouwerij willen ze het gevoel geven dat je er bij hoort als je Bavaria drinkt

Nieuwe campagne Bavaria: Welcome to the family

Bavaria is de grootste onafhandelijke familiebrouwerij ter wereld. De brouwerij wilt met de nieuwe slogan en internationale campagne 'Welcome to the family' mensen het gevoel dat ze bij de Bavaria-familie horen als ze Bavaria drinken. Wie je ook bent of waar je ook vandaan komt, je hoort erbij.

Nieuwe slogan

Na dertig jaar neemt Bavaria afscheid van de slogan 'Zo, nu eerst een Bavaria' en communiceert nu vanuit de kracht van het familiebedrijf. De slogan 'Welcome to the family' moet je het gevoel geven alsof je bij de 'Bavaria-familie' als je een Bavaria drinkt. Op deze manier wordt het pils een vorm van verbintenis, wat leuke en gezellige momenten nog intiemer moet maken. Bavaria campagne

Lees ook

Alle bieren van Bavaria zijn met passie gebrouwen volgens een eeuwenoude familietraditie en bestaan uit natuurlijke ingrediënten. Het bier moet nu dus mensen bij elkaar gaan brengen en je het gevoel geven alsof je bij de Bavaria-familie hoort, net zo als ruim 1.000 medewerkers van de brouwerij die dat gevoel delen.

Welcome to the family commercial

De familiebrouwerij Bavaria die in 1719 werd opgericht wilt mensen samen brengen met deze slogan. Bij een nieuwe slogan hoort ook een nieuwe commercial. In de commercial staat, volgens hun, de belangrijkste reden van bier drinken centraal, namelijk het delen van spontane, leuke maar vooral gezellige momenten. Vooral op die momenten moet iedereen het gevoel hebben dat ze er bij horen en op deze manier wilt Bavaria dat doen.

Cookie instellingen