Heineken en Mojo partners voor komend festivalseizoen

Heineken en Mojo partners

04 november 2014 om 10:51
Evenementen | Brouwerijen

Komend jaar wordt er Heineken op Lowlands geschonken. Mojo heeft een contract afgesloten waardoor Heineken op alle festivals van Mojo de bierleverancier wordt. Dit betekent het einde van de heerlijk koude beugelflesjes.

Heineken op Lowlands en North Sea Jazz Festival

Door de nieuwe samenwerking tussen Heineken en Mojo zal er de komende drie jaar Heineken worden geschonken op evenementen als Lowlands en het North Sea Jazz Festival. Daarnaast omvat de samenwerkingsovereenkomst festivals zoals PITCH, Down the Rabbit Hole, Songbird en FortaRock. Hierdoor wordt "festival-huisbrouwer" Grolsch van de troon gestoten.

Verschillende biermerken te krijgen

Behalve Heineken zullen er ook enkele andere biermerken, die onder Heineken vallen, geschonken worden op de festivals. Zo zal er onder andere Desperados, Jillz en verschillende 0.0% varianten verkrijgbaar zijn.

"De uitstraling en doelgroep van een merk als Desperados past helemaal bij de vibe die op de festivals heerst. Samen met Mojo Concerts bekijken we per evenement welk merk en activatie het best past om de bezoeker te inspireren en verrassen.", aldus Rob van Griensven, Head of Media, Sponsoring & CRM van Heineken Nederland.

Grolsch Beugelbar en "De Lauw-Naar-Koud-Bierbus"

De afgelopen jaren was Grolsch heer en meester op festivals. Met de Grolsch Beugelbar en het fantastische initiatief "De Lauw-Naar-Koud-Bierbus" had de bierbrouwer uit het oosten zich tot onbetwiste huisbrouwer van Lowlands gemaakt. En op Down The Rabbit Hole kwam vorig jaar voornamelijk Kornuit uit de tap.

Het zal voor de festivalbezoekers wennen worden dat ze hun koude beugelflesjes moeten missen!

Reactie plaatsen

Reacties worden eerst gekeurd voordat ze zichtbaar zijn.

Reclame van Budweiser

"Friends Are Waiting" door Budweiser
Budweiser heeft een nieuwe voorlichtingscampagne: "Friends Are Waiting".

Meer reclames van Budweiser

Laatste reacties